Annelerim merhaba. Bebeğim 40 günlük sütümü sağarak veriyorum. Normalde 70-80-90 cc çıkardı iki göğüsten şimdi ikisinden 40 anca çıkıyor. Çok moralim bozuk bebeğimde emmiyor maalesef. Önerilerinize açığım .(Rezene çayı,kimyon çayı, tahin helvası, bestlak damla kullanıyordum bitti almadım o yüzden mi azaldı diyorum kendi kendime? Yeşillik yiyorum özellikle semiz otu tüketiyorum. Bir de 2 litre su ) bunlara rağmen azaldı 😭
Önceden buzluğa stok yaptım. Yine yapayım diyordum ama günlük anca çıkıyor süt stok yapamıyorum