Merhabalar,**
tecrubelerinize ihtiyacım var arkadaşlar kızım 4 ay 13 günlük sadece gece yatağında yatıyo uyuyo gündüz koynumda uyutuyorum yatağına koyarsam 15-20dk uyuyo koynumda bırakırsam 1 saat uyur. Artık kendi kendine oyun oynaması gerekmez mi sürekli kucağımda 2 dakka bırakıyorum duruyo trkrar başlıyo ağlamaya yüz üstü de bırakıyorum en fazla 5 dk duruyo yine aynı. Doktorum daha alışmış olamaz diyo ama bildiğiniz kucağa alıştı emzik istemedi sın ni phips avent sipariş ettim onu da denicem almazsa daha da bişey yapamam. Nasıl alıştıcam yatmaya kendi kendine oynamaya fikri olan tecrube eden var mı acaba