Prensss24 Doğum sonu 8. Ayda adet oldum şuan bebeğim 10 aylık olmadım bu şekilde olan arkadaşlar var mıdır ?
Bjk Prensss24 tam böyle bir post acacaktim. Bende surda bekleyeyim. Ben de 8 aylıkken adet oldum 3 gün sürdü. Kızım şuan 9 ay günlük, şiddetli kasık ve bel ağrım var ama henüz olmadım. Bazen acaba hamile miyim diye şüpheleniyorum 😅
semAlya38 Prensss24 ben 40 ımdan sonra düzenli bi şekilde olmaya başladım ama etrafımda çok var olmayan
Azra2022 Prensss24 Merhaba canım benim adetim altıncı ayda oldu ikinci ay olmadı üçüncü ay tekrardan oldu bazen geç oluyor ama zaman geçtikçe düzeliyor
Selennnn Doktorum emzirmeye devam ettigin sure boyunca gec adet olabilirsin, hatta olmayadabilirsin bu cok normal demisti. Aman adet olmuyorum diye dikkat etmemezlik yapma hamile kalirsin dedi :)
Prensss24 Selennnn çok dikkat etmeme rağmen acaba gebelik var mı diye endişeleniyorum öyle bir endişe ki🙈test yapamıyorum 😄
Prensss24 Azra2022 korunuyorum ama endişe ettim gebelik durumu yoktur diyorum yine de bi endişelendim yA post açıp aynı durumda olanlar var mı dedim
yasminmomy Prensss24 4. Ayda oldum her ay düzenli görmeye başladım daha dün çıktım 12 gün sürdü epey geldi ama rahatladım açıkçası 😅
Omeraslan Prensss24 oğlum 3.5 aylıkken oldum. Her ay düzenli olup bu ay 3 hafta geçti hâlâ olmadım geçen hafta test yaptım negatif çıktı. Emzirdigim için normaldir diyorum bir yandan tedirgin oluyorum😃 hamileysem diye
midekoruyucu Prensss24 kızım 22 aylık oldu daha yeni bu ay oldum 😒 ay ne güzeldi ya olmuyordum. Oldum olası sevmiyorum o dönemi. Başladık gene.. alışmıştım ben 31 aydır adet olmamaya 😂😂😂😂
Yigit-ve-Annesi Prensss24 bebeğim 11 aylık ve hiç olmadım doktor 2 sene olmasan bile normal dedi adet olmayınca insan ödem topluyor şişiyor bu durum beni rahatsız ediyor 😏
Prensss24 Yigit-ve-Annesi ben hiç olmasam aslında daha endişesiz olacam vebnormak karşılayacam ama 8. Ay da oluşta 10. Ayda olmamak insan şüpheleniyor neşen olmuyorum 🙈adet olacakmışım gibi ağırlar oluyor