alev1 oğlum 19.ayına kadar bizimle uyudu. Başta anneyanında yatıyordu büyüdükçe ortamıza geçti. 19.ayında bir gün kendi kendine yatağında yatmak istedi ve o gündwn beri hep orada uyuyor. Alışkanlıklar değişebilir ayrıca bebek doyduktan sonra bağımsızlaşması çok daha kolay oluyor. Asla yatak ayırmayla ilgili problem yaşamadık. Swve seve de yattık onunla beraber şahane bi aile yatağı oluyordu huzur içinde. Bi süre sonra istesek de yatmıyorlar daha o kadar küçük ki bence bunları düşünmek yerine bugünlerin tadını çıkarın. 4 aylık bir bebek o daha dünyada olduğunu bile yeni fark etti, tabii ki bağlı olacak tabii ki sizin ısınızla uyumak isteyecek daha foğal ne olabilir ki