dg1ozge Kızlar merhaba. Korse kullanımı ve sezaryen izi kalmaması için bir krem önermişti doktorum. Düzenli kullanamadım ama bunları ne zamana kadar kullanmak gerekiyor. Kremi mesela?
Marianne dg1ozge kremi 3 ay kullanmıştım. Korse hiç kullanmadım. Endonezya tarzı bez bağladım. Eğer diyastasınız varsa kullanılması gerekiyor sanırım.
dg1ozge Marianne 1 hafta 10 gün kullanıp bıraktım kremi. Bugün 40.günüm tekrar başlyayım o halde :( Ne durumda iziniz?
Marianne dg1ozge 3 sene olacak doğum yapalı. İzim görünmüyor nerdeyse, atılan dikişe de bağlı oluyor.