Susuperilla benim bebeğim prematüreydi birde ona rağmen çok şükür hiç mamaya gerek kalmadı ilk aylar güzeldi şimdi hiç birşey yemiyor kuş gibi kaldı o ayrı 🤓meme baya deforme oldu yalan yok ajsjdmj😂takip et bakalım kilo alımını dr söyler zaten belki mama desteği olabilir, ama kilo alımı iyiyse öylede büyüyor be😂