dogukusss evet doktorum bana söylemişti ben çok kilo almaya meyilliyim zaten ki hamileliğimde çok dikkat ettim sadece 6 kilo aldım ama emzirdiğimden midir nedir iki kilo verdim taktırdıktan sonra şuanlık bişey yok bakalım emzirmeyi kesince benimki de belli olacak 😀