Busra_2101 Arkadaslar 40 gunum doldu ve sacimin boyasi hic kalamamis durumda sacimi boyasam bir sey olur mu acaba benim gibi dusunen ve sacini boyatan oldumu
Deletedmom_297 Busra_2101 ben dip açtırma boyatma yaptım 17. Gün sen 40 ni beklemişsin birşey olmaz canım rahat ol doktorum onay vermişti bana
cglyn9 Busra_2101 40 mevlüdünden önce boyattım saçımı. Bir sorun da olmadı. Olacağını da sanmam. Hamileyken de boyatabiliyorsunuz çünkü.
Kumrununtanesi Benim doktorum onay vermedi emzirdiğim için 1 yaşına kadar . Ama ben kötü öğrenci olarak boyadım 😔 Keşke boyamasak lakin oluyor işte.İç sesini dinle..
Doram Busra_2101 bende boyatıcamtım bebegım 4 aylık bıkac gun once happykıds gunluk gelısımlerınde sacınızı boyatmak ıstıyosanız bıraz daha beklemenız gerekıcek yazıyodu doktora sorucam artık gercı cokta onemlı degıl bı suphe kalırsa ıcımde boyatmam olur bıter