Frezya26 evet, göz doktoruna muayeneye götürüyorsunuz. Sağlık bakanlığı 2. aydan itibaren öneriyor. Katarakt, göz tansiyonu veya şaşılık var mi diye bakılıyor. Öyle çok gerekli bir şey değil gibi geliyor, doktor sıkıntı yok, geçmiş olsun diyor cihazla uzaktan bakip, aaa bu muydu diyorsunuz 😁ama bir sıkıntı varsa erkenden önlem almak için yapılıyor.