Busra_2101 Arkadaslar 40 gunum doldu ve sacimin boyasi hic kalamamis durumda sacimi boyasam bir sey olur mu acaba benim gibi dusunen ve sacini boyatan oldumu
Hilalasya Busra_2101 dipten yapılan boyalar emziriyorsan zararlı ama ombre gibi balyaj gibi uçlara yapılan boyalar deriye trmaz etmediği için problem olmaz diyorlar bilgim bu kadar
Mirayy00 Busra_2101 26. Gunumdeyim bugun boyadim hamileykende boyadim kafa derinde kanina karismasini saglayacak bi yara yoksa sorun olacağını sanmam
Fatmanur68 Busra_2101 lohusalıgım bitince boyadım hiçbi sorunda yaşamadim hamileykende boyadım dogum doktorunuza danışıp ona göre hareket edebilirsiniz
Cicegimbalim Busra_2101 ciltte alerjik yara vs yoksa boya bence ben 20 günlükken boyamıştım çok şükür. Bi sorun olmadı 🙏🏼 58 günlüğz şuan
Busra_2101 yok sadece sezeryan oldum ama onla bir alakasi yoktu diye düşünüyorum sonucta kafama surecem