Mryymom sabredeceksiniz bi dönem öyle geçiyor. Bide bizim doktor şey demişti yenidoğan çok hızlı büyütüp geliştiği için onun çekttiği kas vücut ağrısını sen çeksen acillik olursun demişti. Hani ergenlik zamanlarımızda boyumuz uzarken bacak ağrısı çekerdik ya sanırım onun gibi