Merhaba kızlar 11 aylık bir kızım var malum doğum günümüz yaklaşıyor ilk doğum günü diye kafede kutlamak istiyoruz sizce nasıl bir konsept olsa daha iyi olur kızım prematüre bebek olduğu için doğduğunda direk küvezde aldılar vermediler bize çok zor günler yaşadım hala da onun etkisindeyim hani öyle güzel bir doğum günü olmalı ki o kötü günleri bir nebze de olsa unutturmalı bize hem de ilerleyen zamanlarda kendisine çok güzel bir hatıra fotoğrafları göstermek istiyorum sizce nasıl bir konsept olmalı Menüde neler olmalı çok heyecanlıyım bu konuda yardımlarınızı bekliyorum