incitomm bizimilk dans şarkımız Safarad- Seni ne çok sevdiğimi olmuştu, bizim için özeldir ve çok anlamlı bir şarkı bence🥰
İkinci dansta da salon uğur çakır tek gerçeğim çalmıştı o da çok hoşumuza gitmişti.
Giriş müziğimiz game of thrones un müziğiydi