Arkadaslar merhaba
Ben şu sıralar iyice göğsüme kafayı taktım iki çocuk emzirdim böyle çok cıvık bisey oldu o yüzden estetik yaptırmak istiyorum önerebileceğiniz Bi doktor varmi şuan arayistayim ilk güvenilir bulduğum an hemn gidicem hemn dönüş yaparsanız çok sevinirim ☺️☺️