Kuzeybebekk Sevgili anneler, oğlum 5 aylıkken ek gıdaya doktor tavsiyesiyle başladığımız için taşımları bitti şu an 6 aylık . Ne yapıp veriyorsunuz bebeklerinize , tarif verelim bu postta 🙏🏻😎
ballikurabiye Kuzeybebekk bizimde tadımlar bitti dün ilk kez bebek tarhasi yanına yoğurt verdim çok sevdi😅
kivircikannesi Kuzeybebekk Bugün terbiyeli semizotu çorbası yaptım Ek gıda aşığı bir kızım olduğu için her tarifi yapmışımdır herhalde 😀
edabolukbasi Kuzeybebekk bizde tadımlara başlıyoruz 5+4 günlük oğlum patates haşlıyorum umarım sever 😂
Ayferde Kuzeybebekk benimki 6 bıçuk daha yemiyo ya ya 1 2 kaşık ondanda uykusu geliyo🤣 napıcam bilmiyorum
Kuzeybebekk ballikurabiye tarhanayı heralde bebişlerin hepsi seviyor 😅 benimki de sevdi , acaba yoğurdu direkt tarhana çorbasının içine koysak nasıl olur kii , benimki tekten yiyor yanına başka bir şey verirsem reddediyor çünkü
Kuzeybebekk ballikurabiye ballikurabiye tarhana ne sıklıkla verilir acaba , yapımı da kolay bebekler de seviyor , haftada 2 kere falan yapıp veriyorum ben acaba fazla mı veriyorum diyende düşünüyorum 🤦🏻♀️
ballikurabiye Kuzeybebekk üstünde sütte katabilirsiniz yazıyordu bence yoğurtla katılabilir deneyin bi 😅 bu sabahta pirinç unuyla muhallebi yapıp içine muz ve pekmez koydum verdim çok sevdi öğlene ne yapicam bilmiyorum buradan fikir alayım 🫠
Kuzeybebekk ballikurabiye bu arada canım bebek irmiği pirinç unundan daha besleyiciymiş, doktorumuz öyle söyledi . O yüzden ben hiç pirinç unu kullanmadım irmik kullanıyorum aklında bulunsun
Kuzeybebekk Ben bazen sebzeleri buharda pişirip püre yapıyorum yoğurtla zeytinyağıyla karıştırıp veriyorum 🙏🏻
kivircikannesi Kuzeybebekk Zeytinyağında semizotlarını çok az soteliyorum Sonra bulgur koyup pişiriyorum Suyunu tamamen çekince terbiyesini hazırlıyorum yumurta un ve yoğurt ile Terbiyeyi ekleyip pişiriyorum
EceDM Kuzeybebekk aynen ben de 5 ayda başladım, cuma tam 6 aylık olacak. 1 haftadir sebzelerden karışım corba yaptim 🤗 sebzelere sarımsak soğan ve kemik suyu ekleyince nefis oluyor. Bazen fazla yapip kendimiz de tuzlu olarak tüketiyoruz. 😁
Kuzeybebekk edabolukbasi yoğurtla karıştırıp vermeyi dene istersen içine muz katıp , benimki anca öyle yedi 😅
ballikurabiye Deletedmom_110 biz 3 gün kuraliyla ilerledik işte 3 gün buharda havuç yapıp verdim 3 gün kabak 3 gün patates 3 gün balkabagi sonra teker teker birbirleriyle karıştırarak verdim işte patatesle havuç veya havuçla kabak yanlarına da yoğurt ekledim ara öğün olarak da muz,elma,armut bunlardan birini püre haline getirip verdim bu şekilde tadimlar bitti