Nazli123 Kızlar bebeğim 4 aylık oldu sezeryan oldum 3.ayda adet oldum bu ay olmadım 4 gün geçti dğzensizlik normal mi sizde nasıldı
edafmo Nazli123 ilk 1 sene düzensizlik, çok ya da az kanama uzun ya da kısa süren regl normal demişti doktorum bende 2sy düzenli oldum bu ay hala olmadım leke geliyor bitiyor gibi oluyor sadece
Havvanur43 Çok normla bebeğim 8 aylık hala çok gecikir bende sezeryan doğum yaptım bazen iki ayda bir olurum
Evimamin031120 Bence test Yapın çünkü ben de 4 ay 3 gün önce doğum yaptım Suan adrtliyim ve doğumdan sonraki 3.adet dönemim
Tombikdonerartikcokpahali Yahu şu düzensizlikler yok mu 😂 mafediyor insanı.keşke hep düzenli olabilsek