DilekGunes önceden de sosyal hayatım yoktu yani öyle dışarı çıkıp gezeyim kafeye gidiyim yoktu. Ama rahatca diziler izlerdim, duşumu alırdım, arada alışverişe giderdim, rahat kahvaltı yapardım, kahve keyfi yapardım şuan tuvalete gidersem karnımı doyurursam şükür :) bebeğimin öyle ağıdı yok ama daha 58 günlük küçük olunca kendi kendine oyalanmıyor en fazla 15 dk rahat duruyor o arada ne yaparsam :) ev işi yemek yok, eşim gelince duş alıyorum mesela, işleri haftasonu yapıyoruz, acil iş varsa bebeğim akşam uyuyunca yapıyorum. Havada düzelmedi bi hep rüzgarlı düzelse alıp bebeğimi çıkacam bi parka bahçeye ama dört duvar arası evim bana hapishane gibi geliyor artık bide bebeğim gündüz kucakda uyuyor siz düşünün gerisini :)