Gündüz ne siz sorun ne ben söyleyim. Kabus gibi geçiyor. Gece uyuyor şükrediyorum ama gündüz zar zor kaç saat uğrasıyorum uyutmak için. 3 saat çabalıyorum aralarda oyun oynayıp kucak tekrar dene. Uyumanın bütün yöntemlerini deniyorum. O kadar uykusu oluyor ki hala direniyor. Uyutmayim öyle dursun da diyemiyorum çünkü her şeye ağlıyor. Yani durduğu yerde her şeye ağlıyor. Çok mız mız bi bebek. Ben güzel yetiştiremedim mi ne yaptım nerde hata yaptım bilmiyorum. Kafayı yicek gibi oluyorum. Tek uyku yapıyor kısacası o da zorla.