Öncelikle hepinize Merhabalar 2 tane gerçekten lanet mi diyeyim anlayışsız mı diyeyim bilmiyorum ama komşum var geçen sene tartıştık biriyle onun üstüne öbürü getirdim birinin kümesi yatak odasının birinin kümesi çocuğumun odasında yakın tavuk besliyorlar hep Bu aylar olduğu zaman böyle pireler çıkıyor diyeyim nasıl diyeyim size pire var size de sormak istiyorum tavuğun piresi olur mu çevremde başka hayvan yok kedi köpek besleyen kimse yok yanımda sadece iki camımın önünde tavuk kümesleri var size de sormak istiyorum ona göre gidip Bugün tekrar konuşacağım insanca Lütfen bana bu konuda yardımcı olun Gerçekten psikolojim bozuldu evimin içi pire dolu