Anneler merhaba sepet beşiğimiz meltem bebe markası 750tlye aldım 2ay ancak yattı 350 Tlye satıyorum. Hamak beşiği civilden 200 tlye aldık 150ye satıyorum hiç kullanmadık sadece 2kez denedik üstünde uyumadı bile kızım. isteyene fotoğraflarını atarım burdan foto atmayı bilmiyorum