ikra_keles merhabalar bu postu görünce direk yazmak istedim ilk doğumun 3,5 yok önceydi doğum esnasında köprücük kemiği kırılmış 20 günlüktü röntgen çekildi doktor kolunu sarın dedi uzun tülbentle kolunu göğsüne getirip sarmıştık 20 gün sardık kontrole götürdük ortopediye röntgene gerek yok düzelmiştir bir şişlik hissederseniz korkmayın 1 yaşına kadar geçer dedi çok şükür bir sıkıntı yaşamadık geçti size de geçmiş olsun hiç korkmayın bebeklerde sorun olmuyor düzeliyor Allah’ın izniyle içinizi ferah tutun