acemi-anne- memeyi tam kavrıyordur dimi? Yani 4 aylık olmuş aslında olmaması gerek genelde 3 ay falan sürüyor bu gaz sancısı, gün içinde yüzüstü zaman geçirirse daha iyi olur kolay çıkarır gazını. Yediklerime de ben bir süre sonra dikkat etmedim eninde sonunda alışacak dedim hiç kasmadım. Hiç yemedigim zaman da oldu gazı 🤦🏻♀️