Kızlar selam bugün aşılarımız vardı sağlık ocağına gittik. 600 gram almış bebeğim hemşire çok hareketli olduğu için kilo alımı yavaş olabilir dedi ama benim içime hiç sinmiyor. O kadar üzüldüm ki sadece anne sütü ile besleniyor bebeğim bundan önce mama ve anne sütü ile besleniyordu. Çoğunlukla anne sürüydü ama mamayı bırakınca kilo alımı azaldı. Sütüm de var. Sürekli de emiyor ama çok hareketli bıraksak kalkacak yani maşallah. 4. Ayda ek gıdaya başlayanlar oldu mu neler verdiniz acaba?
Lütfen 4. Ayda ek gıda olur mu demeyin bazı durumlarda zorunlu başlandığını biliyorum.