Merhaba kızlar oğlum 23 aylık öğlen uykusunu asla istemiyor aşırı inatlasiyor ikimizde çok yıprandık yetmezmis gibi akşam da 8 de uyutmaya başlayıp 9 buçuga kadar ancak uyutuyorum öğlen uykusunu ne zaman bıraktınız çok mu erken? Ne yapmalıyım gündüz saat 3 e kadar iyi gidiyor sonra dışarıda değilsem aşırı huysuz oluyor sabahta 8 de uyanıyor