Alpaslannn12 Newmommom valla hiç bişy kullanmadım doktor krem vs yazmıştı hatta kağıdı kaybetmiştim almadım onlarıda kendiliginden geçti
Hilal_4444 AybarsMother ben beş sene önce ilk doğumumu yaptım şimdi ikinci iz eklendi ikiside duruyor çizgi şeklinde alışıyor insan 😄
[silindi] Anneko keloid dediğiniz kabarık durması mı görsellerden anladığım kadarıyla öyle gibi çünkü benimki de öyle dümdüz değil ben normal diye düşünmüştüm
Misbebegim 1234__ ben hastaneden çıkarken çıkardılar bir daha da birsey kullanmadım doktor gerek yok o iyileşecek dedi çok şükür illede oldu nemli ıslak kalmamasına dikkat et okadar dedi .
1234__ Aleynagr benim göbeğim gitmeye başkadı içiniz rahat olsun bizde 58 günlüğüz yürüyüşe basladım etki ediyor
Aleynagr 1234__ ben çok hızlı kilo verdim ilk 1 ayda hamile kaldığım kilonun 4 kilo altına düştüm toplam 15 kilo verdim ondan sanırım ekstra sarktı
1234__ Gizem35_ şimdi biz 55 günlüğüz ve kremi sürmeye basladım günden beri bi ağrı olmaya başladı normal mi orayı önce kızarttı sonradan iyileştirecek sanırım