6 aylık bebeğimin gecesi gündüzü.birbirine girdi Allah için napicagimi sasirdim bitik vaziyetteyim lutfen bilinçli olan anneler yorum yapsın belki faydamiz dokunur birbirimize ☹️
şimdi şöyle ki gece 12-1 de kalkıp 6 ya kdr falan ayakta duruyor artık, çünkü gündüz çok uyuyo gece uykusunu alamadığı için.. video falan izledim ama orda da gündüz uykularını kısaltın diyor nasıl yapicam daha detaylı bilgisi olan lutfen aydinlatsin beni :( şimdi çok uykusu var ama 6-9 arasi uyudu sabah napicam uyutmicam mi artık ya da geç mi uyutayim 1 saat daha uyudugunda gündüz 4 saat uyumuş olacak ama saat daha öğlen 12 şu an 😥 şaştım kaldım… şimdiden teşekkürler yazan herkese 🥴