Merhaba kızlar cumartesi günü sezeryan olucam Allah nasip ederse dün nst ye gittiğim de çocuğun pozisyonu doğum pozisyonunda değil başı yukardaydi başına böyle bir durum gelen oldu mu yada herhangi bir sorun yaşandı mı dün doktora söyledim duruş pozisyonuna bakalım ters diye çünkü nst dedi hemsire çocuk dönmemiş dedi kafama takıldı sordum doktor yoğun olduğunu şuan bakamayacagini dedi ama kafama takıldı bilgisi olan yazabilir mi