Annemioldumsimdi Sevgili anneler, kızım 9 aylık. İki haftadır kabızlığı devam ediyor. Çay kaşığıyla zeytinyağı verdim, gün kurusu veriyorum. İki gündür kayısı yiyor. Hiçbir değişiklik yok. Kakasını yaparken çok zorlanıyor, üzülüyorum. Sizin var mıdır önerileriniz?
Sonsuz32 Annemioldumsimdi benim kızım da 18 aylık kızımda kakasını yaparken çok zorlaniyo bende burda durayım
Nur_akpnr Benim oğlumda da var kabızlık bende evde doğal seyleri denedim ama bir yere kadar faydası oldu doktor götürün bı sürüp var bire bir valla hemen yaptırıyor oğlumun poposundan kan bile geliyordu osurup sayesinde çocuk biraz kabızlıktan kurtuldu poposu içinde 2 çeşit merhem verdi yaraları içinde poposunu onu sürüyordum o da poposunun yarasını geçirdi böylelikle biz kurtulduk darısı sizin başınıza bir doktora götürün derim