Blbn canım benim de bebeğimin göz üstünde doğduğu günden beri kıpkırmızı egzama ve döküntü oluyordu hatta artık doğum lekesi falan sandık kullanmadığımız kortizonlu krem vs. kalmadı dediğin gibi bir geçiyordu bir düzeliyordu sonra bilinen iyi bir doktora götürdük ve süt alerjisi olduğunu söyledi ne kadar krem sürersen sürün alerjik ürünü yedikçe olacak dedi ve diyet önerdi biz dayanamayıp test yaptık ve yumurta alerjisi çıktı .yumurta yemeyi bıraktım ve doktorun verdiği kremi de kullandım çocuk bir haftaya düzeldi.Ama asla deri testi önermiyorum benim kızım acillik oldu 20 günde zor toparlandı .En iyisi diyetle bulmak