Bence lansinoh en iyisi, diğer markaların uçları bana çok garip geliyor ki oğlumda Lansinoh harici biberon almıyoru. Sütüm az geldiği için mamaya döndük şırıngayla veriyordum ama cc artınca mecburen biberona döndüm 1,5 ay ikisiyle yürüdü meme reddide olmadı iyice bitti sütüm artık tutmamaya başladı. Bunlarda sadece ucunu tutuyor ama lansinoh ta tamamını kavrıyor tıpkı emerken yaptığı gibi. Karar sizin ama bence kesinlikle lansinoh 🙏🏻