Arifehnm71 Arkadaşlar merhabalar. Bayağıdır araştırma halindeyim. Bir çok kişi bu diyor özellikle. Başlıktaki markayı kullanan, memnun olan var mı? Çöp haznesi olanı özellikli. Gerekli mi gereksiz mi bu özellik sizce
Aysekmc Biz geçen ay anneme aldık teknosadan 14.5 gibi bir fiyata açıkçası çok memnun değil süpürge fırçası plastik normal fırça değil parkelerde güzel ama halıları temizlerken fırçadaki tozlar geri halıya yapışıyormuş. Bende yorumlara güvenerek tercih etmiştim ama pek beğenmedi. Bende tcl var eğer düşürseniz ondan çok memnundum artık kullanmıyorum dysona geçtim ama kaliteli yani tcl de