Urazbaris Bebeğim daha 2,5 aylık ama bir süredir kafasını dik tutabiliyor ve yatırdığımız zaman kendiliğinden oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor. Oturamayınca da ağlıyor. Oturtursam sıkıntı olur diye korkuyorum. Bunu yaşayanınız var mı?
Alparslanim1 Urazbaris çooook küçük benim oğlum da 3.5 aylık oda oturmak istiyor ama bizim doktor 4.5 aylıkken destekli diyor 6 qylıkken desteksiz diyor
HurremSultannn Urazbaris bebeğinizi dinleyin. Yanında koltuğa oturtma ama kucağında oturur gibi tut. Ellerinden tut o kendini kaldırmaya çalışsın. Beni. 2 cocugum da erkenden kalkmak oturmak istediler. Canlari yanmayacak şekilde hep istedikleri şeyi yaotim. Oğlum 3.5 aylık tam dönmeye başladı. Şuan 5 qylik ve desteksiz oturabiliyor.
Beril4226 Daha çok erken beşinci ayda destekli oturtulmaya başlanıyor diye biliyorum omuriligi zarar görebilir doktorunuza danışın bence 🤍