Umaykizim19 Doymayan bebek ağlar, meme boş ise emerken daha çok ağlar, memeyi reddeder. Emerken yutkunma hissi varsa bunu duyabiliyorsan, çişli bez normal şekilde çıkıyorsa sütün var demektir. Şiş olması için saatlerce emzirmemen gerekir, bebekler düzenli emdiği zaman yumuşak haliyle de zaten süt depolanır. Ayrıca 2,3 aydan itibaren ilk aylardaki gibi sık sık kaka yapmaz. Haliyle emdiği sütler ete gidicek kilo alıcak bu yüzden hiç kafana takma zaten aç olsa her halinden anlayabilirsin