egee_momm
Bence 2 yada 3 ay daha bekleyin biraz can sıkıcı bir süreç ama en azından yaranızda iyileşmiş olur ben bir müşterimde şait olmuştum 2 ay olmuştu doğum yapalı ağdayı sohuk sürmemize rağmen çektikten sonra baya bi dikiş izinde kızarıklık oluşmuştu bide en yoğun pudralı ağdaydı ve 2 parmak kalınlığında az sürmeme rağmen baya bir etkilemişti sonrasında devam etmedik o bölgede ama şöyle bir durum da var dikişlerinize sürdürmedende yaptırabilirsin dikişli yeride. Tıraş makinesiyle kısalt bir süre o şekilde idare edebilirsiniz 🙏😊