Benim bebeğimin 2 3 ay olacak poposunda apse boşaltıldı ama sürekli doluyor yine akıyor bu nasıl geçecek Allah aşkına Acıbadem de iyi bir doktorumuz vardı o benlik bişey kalmadı tıppa bir gidin bakalım ne diyecekler dedi ama oraya bu doktordan önce gitmiştim zaten kendisi Akacak bu demişlerdi anlamadım bu geçiyor mu ?