Goktepe16-04-19 Merhabalar.Acaba aranızda emzirme döneminde tansiyonu düşen var mı benim gibi ? Varsa nasıl başa çıkıyorsunuz ben çok kötü oluyorum😓
Zeytinzep Goktepe16-04-19 benimde düşüyordu hala düşüyor bazen hiç gücüm kalmıyor. Zamanla alıştım bide emzirmeden önce ve emzirirken bişeyler yiyorum. Leblebi,badem,ceviz,ayran,soda vb. Bana iyi geliyordu sende dene istersen.
Tugba94_yk Goktepe16-04-19 benim genel olarak tansiyonum hemen düşüyor ara öğün yapmaya dikkat et ben sabahları oğlumla ilgilenmekten kahvaltıyı bazen geciktiriyorum birden kötü oluyorum bir de kan değerlerine baktır mutlaka @
Goktepe16-04-19 Zeytinzep emziriyor musunuz bebeğiniz kaç aylık? Kusura bakmayın soruyorum ama İnan’ın artık insan acaba sadece bende mi oluyo diye düşünüyo😔
Goktepe16-04-19 Misskokulum ben genelde tansiyonum düşünce içerdim,sağolun içerim daha sık artık.kulak çınlaması falan da oluyo tansiyon düşünce normal mi acaba sizce?
Misskokulum Goktepe16-04-19 zannetmiyorum bir dr görünseniz iyi olur yanlış bilgi vermek istemiyorm o konuda bi fikrim yok geçmiş olsun