9 aylıkken başladı önce bir doktor alerji dedi sonra diğeri deterjandan dedi diğeri test yaptı alerji yumurtaya alerji çıkmadı . En son cildiyeye götürdüm atopik dedi . Yalnız ilk yumurta alerjisi diyen doktorun verdiği kortizonlu krem çok çabuk geçiriyor. Bu arada anlatmadım boyun çevresi ve gövdesi kabarıyor ve kaşınıyor . Bir gidiyor bi çıkıyor son doktor un tavsiyesiyle mustela stelatopia şampuan bioderm in atopik ciltler için olan kremini aldım bide küçücük yuvarlak pembe kutu da bi krem verdi kortizonluyy kullanma bunu kullan diye her gün sürüyorum ama gel gör gene çıkıyo boynunda ya çamaşırlarını ben toz sabun ile yıkıyorum zaten . Daha 10 aylık kaşınıyor çok üzülüyorum 🤦♀️