Umaykizim19 Sadeturkkahvesi Gerçekten mi sütünüz olduğunu nasıl anlıyorsunuz ? Meme ucunu sıkınca süt geliyorsa var mıdır memelerimde doluluk hissi çok yok bu normal mi
Sadeturkkahvesi Umaykizim19 kaç Aydır emziriyosunuz ilk başlar böyle taş gibi oluyo göğüs ama zaman geçtikçe terbiyelenir derler yani yumuşaklık ondan
[silindi] Sadeturkkahvesi gerçekten mi 🤣 bn kaç gündür sütüm azaldı diye tepiniyorum ama bebekte doyuyor bunu bilmiyordum içim rahatladı suanda
Sadeturkkahvesi Umaykizim19 hemen bestlak damlayı alıyorsun canım bolbol yeşil yapraklı yiyecekler ve bana en çok süt yapan şey baklavaydı bolbol ye şifa olsun
Scmnezgi Lacmix vitamin kullanıyorum bebeğim 1 haftalık daha ama çok şükür çok sütüm var ve en önemlisi su bol bol su iç canım
BZM Humana rezene çayı içiyorum. Tahinli helva yiyorum. Bol su ve bunlar dışında hhheeer şeyi yiyorum😂 ama bunları hiç atlamıyorum. Arada yulaf yiyorum. Aşırı sütüm var diyemem ama kızıma yetiyor çok şükür. Doyduğuna emin oluyorum yani
Umaykizim19 BZM o çaydan bende alacağım en kısa sürede . Siz göğüslerinizi dolu hissediyor musunuz peki bende o his geçti sanırım
BZM Umaykizim19 3 yemek kaşığı yulafı yarım çay bardağından az fazla sütle pişiriyorum. İçine azıcık pekmez ekliyorum. Üstüne yarım meyve koyup yiyorum. Öğle yemeği gibi oluyo hemde tadı nefis
BZM Umaykizim19 hayır göğüslerim ilk zamanki gibi dolu dolu değil hatta sağdığım zaman az çıkıyo ama kızım emdiği zaman yutkunmasından anlıyorum sütün geldiğini. Ağzından akıyo süt. Ve çişli bezini takip ediyorum. Sanırım terbiye oldu göğüslerim , öyle diyolar yani
BZM Umaykizim19 ben ziya dede süt çayı almıştım burda birinin önerisiyle. Sabah akşam onu içiyorum. Öğlende humanayı içiyorum