Kızlar raporlu mamanın sade olanını keke pankeke vs koyardım ama çikolatalı olanı da bu şekilde kullanabilir miyim bir fikrim yok. Biliyor musunuz? Üzerinde soğuk tüketin yazıyor ama direkt içmediği için kullanım alanlarım kısıtlandı birşeye koyamıyorum 🥹