birprensannesi0208 standart oluyor onun ücretleri yani şöyle fazla çıkıyor; atıyorum ürün yüklediniz kargo boyutunu küçğk seçtiniz ama kargonuz aslında küÇük değil orta boy. Bu tespit edilirse sizden kesiliyor. Ama zaten en büyüğü seçerseniz kesinti olacağını düşünmüyorum
Çünkü bebek arabası zaten çok büyğk paket oluyor. En büyüğünü seçmeniz gerekiyor kargo boyutu yerinden