Ahh konu derinn🤣 kedi aşığı birisi olarak benimde bir kedim var 3 ayda bir 250 tl iç dış parazit aşısı var bebeğiniz varsa bunu asla ihmal etmemeniz gerek. Mamasını ilk başlarda kaliteli bir mama alıyordum ama fiyatlar malum artınca orta segment bir mama almaya başladım oda 6 kilosu 400 liraydı en son 4 ay gitt bize ama ben bazen içinden sokak kedilerine de veriyorum. Birde kumu var kafadan 100 lira oda 3 ay falan gidiyor bunlar değil ama aşı fiyatları belimizi biraz büküyor. Kedim bir buçuk yaşında yıllık aşı zamanımız geldi daha geçen hafta götürdük lösemi, karma aşı, isteğe bağlı mantar aşısı birde kuduz aşısı. Mantar aşısı 600 lira yaptırmadık. Kuduz aşısı ve karma aşısı aynı şişede 600 lira lösemi de 400 lira. Ben malt ödül maması vermeyi bıraktım pahalı olduğu için ama bağışıklığı yüksek olsun diye vitaminler alıyorum oda 150 falan🤣 Kediyi sahiplendiğimiz zaman çalışıyordum zor olmuyordu ama şuan bebeğimden dolayı çalışmıyorum tek maaşla geçiniyoruz ordan burdan kısarak onun ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyoruz biraz fazla bir sorumluluğu var bebek gibi düşünün. İhtiyaçlarını Almazsanız olmaz sağlığını ihmal ederseniz olmaz. Bence çok iyi düşünün. Ha sevgisi bambaşka resmen evlatttt🤍