Geçen hafta bitmeyen salgın diye açtığım post’ta şikayetlerimizi yazmıştım pazartesi günü kendi doktorumuza gittik genel muayene ve 9 ay kontrolü için doktorumuz kaka tahlili istedi sonucu bugün çıktı ve doktorumuz mesaj attı rota virüs pozitif çıkmış diye beslenmesine dikkat et dedi 😔 aman diyeyim anneler lütfen çok dikkatli olun salgın zamanı mümkünse kimseyle görüşmeyin özellikle hastalık belirtisi olanlardan uzak durun oğluma baktıkça için gidiyor üzüntüden 🥺