Alparslanim1 SabinaAminn
Kızlar kv sürekli yanına yatırıp ellerini tutuyordu , oğlum direniyordu o da ellerini sıkı sıkı tutup yanına yatıyordu. Bu sekilde öğrendi. Yanına da ninni açıyordu. Gündüzleri alıştırmak bence daha kolay cünkü gündüz alışırsa gece de aynısı olacağı için uykuya kolay geçebilir. Bence yani. Daha sonraları yatağına koyarsınız kendisi uyur, eline birşey verirsiniz o sekilde dalar. Ben aynı usul devam ediyorum. Asla sallanmak istemiyor ama şöyle birşey var ki bazen direniyo kucağıma alıp ayakta sallıyorum hafiften hatta bunu coğunlukla yapıyorum diyebilirim ama ayakta sallamaktan iyidir