27 günlükten mastit olmuştu sol göğsüm ve o günden sonra yavaş yavaş bırakmaya başladı anne sütünü oğlum. İlk mama denemesinde 30 cc ile başlamıştık, doktorumuz da öyle önerdi doymazsa 5/10cc arttırın dedi. Mesela o bebekten bebeğe değişiyormuş. Bizim bebek 50 ile doymuştu 1 aylıkken, zaten mama bittiğinde ağlıyorsa ve hala emme isteği varsa anlaki hala doymadı:) şuan 3 aylığız 90/100 cc değişiyor açlığına göre, aptamil kullanıyoruz.