Merhaba arkadaşlar, oğlum 10 aylık aşırı hareketli ve biraz da huysuz bir bebiş. Şehirlerarası yolculuk yapmamız gerekiyor ama gözüm çok korkuyo gitceğimiz mesafe 6 saat. Nasıl baş etceğim konusunda hiç bir fikrim yok tecrübeli olanlar fikir verebilir mi?