marinelife
Şimdi tek seferlik tatile gitmek için alınıyorsa bencede mantıksız 😀 sonuçta 100 150 tl bitane alırsın kullanır kenara atarsın seneye patlasa da bişe de olsa zaten gerek yok der üzülmezsin ama sahil kesiminde yaşayıp tüm yazı denizde geçiriliyorsa o zaman gerekli bence. Diğer 150 tllikten her sene almak yerine 3 4 sene yüzmeyi tam öğrenene kadar bununla yüzer diyosun 😀 Ben alalı 3 4 sene oldu galiba hala sapasağlam onun haricinde unuttuğumuzda aldığımız geçici kollukların hepsi mutlaka çöp oldu 🫢
Düzeltme: baktım da 2020 de 230 tl ye almışım, bizimki çokta çıkarmış parasını😂