Kuzeymerve Twinsmom-- öncelikle tebrikler ama başlığını hatırlıyorum tv izletmekle alakalı 6 aylıktan başlatmıştın izletmeye bu şekilde bi ilgi alakayla tekrar 3. Çocuk bence biraz haksızlık keşke gerçekten etkili bi korunma yöntemi seçseydiniz çocukları doğurmak mesele değil güzel bi şekilde yetiştirmek önemli
Twinsmom-- Kuzeymerve Ben zaten güzel bi şekilde büyütüyorum yani ne yapıyorum çocuklarımla her türlü ilgileniyorum ayrıca TV izlettirdiğim için bana burada ilgisiz kötü anne demeye hakkınız yok her insanın bir zorluğu oluyor bende zorlanıyordum 2 aylıkken daha TV izleyen bebek aptal gerizekalımı oluyor? Burada eleştirmeye geldiyseniz hiç yazmayın morelimi bozmaya hakkınız yok kötü düşüncelerinizi kendinize saklayın
papatyataneleriii Twinsmom-- İnşAllah bende o günleri iple çekiyorum Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
prensesikizler Valla canım tebrik ederim seni, benimde ikizlerim var ve 5 ayliklar bundan sonra çocuk işini bıraktım diyorum inan benimde esim sag olsun çok yardımcı oluyor. Ama artık rabbim isteyene versin inşallah.