baykuskiz_ Tamam anladım sizi uğrasa bile 2 yaş sendromu benim eşimde yardımcı oluyor bana ayrıca kayınvalideme bile emanet ediyorum ben arada ikizlerimi ve çokta güzel ilgileniyor kayınvalidem onu çok severim ben yine doğursam hastanede yatsam tek emanet edebileceğim kişi o başkasına asla emanet etmem hem o hemde eşime yani ve 2 yaş sendromu yaşasam bile eşim hep yanımda olduğu için dert olmaz ve bu arada ben işitme cihazı kullanıyorum duymakla ilgili bi sıkıntım yok ikizlerimle tecrübe kazanıyorum ki şuanki bebeğimin doğmasına daha çok var ozamana kadar ikizlerim 1.5 yaşını doldurmuş olurlar bile hayırlısı herşeyin❤️