alinmavi Arkadaşlar belki tanıdığınız bildiğiniz kişiler vardır diye burada paylaşıyorum.😢 BURSA'da, pazartesi gecesi evinden tatlı almak için pastaneye giderken bir aracın çarpması sonucu ağır yaralanarak kaldırıldığı hastanede kurtarılamayan 8 aylık hamile, 35 yaşındaki Tuğba Dilmeç'in vasiyeti uyarınca alınan organları altı hastaya umut oldu. Beyin cerrahı ve kadın doğum doktorunun birlikte girdiği ameliyatla yaşam belirtileri bulunan ve daha önce annesi tarafından ismi konulan 'Kaan' bebek sezaryenle dünyaya geldi. Kuvözde tedavisi devam eden bebeğin kilo kaybının önlenmesi amacıyla, anne sütü bulunması için kampanya başlatıldı. Bebek şu anda kilo kaybetmeye devam ediyor Acilen anne sütüne ihtiyac vardir anne sütü verebilecek kişiler 🔴Şevket Yılmaz Hastanesi'ne giderek 🔴Kaan bebek' adına anne sütü verebilirler...
MasalAda alinmavi Bi bayan vardı burda bursadan süt bağışlamak istiyorum diye post açmıştı Allahım yardımcısı olsun meleğimizin 🙏
shdemir alinmavi Bunu daha öncede paylastilar canim yorumlari okudum eski haber diyenler oldu. Emin degilim tam ama öyle hatirliyorum. Önceden yasanmis bi olaymis galiba
Deletedmom_297 alinmavi bnde verebilirim istambuldayım Allah şifa versin istanbuldan Bursa nasıl olucak peki
Deletedmom266 alinmavi daha oncede paylasildi.hastaneyi aradik 2sene oncenin haberiymis.bende bursadayim
cnnkrl alinmavi bu haber eski bir haber. Yakın zamanda yine paylaşılmıştı. Google da aratırsanız haberi okuyabilirsiniz.