Merhaba arkadaşlar bebeğim doğumdan ertesi gün nöbet geçirmeye başladı sağ kolu şiddetli bir şekilde seğiriyordu i. Başta irkilme sandım ama bu hareket gittikçe sıklaştı ve nerdeyse 2 dk ya bir olmaya başlayınca acile başvurduk. Bebeğimi yoğun bakıma aldılar hemen nöbet ilacı başladılar nöbeti kesildi ama nedenini bulamadılar. Mr çekince beyninde kanama olduğu ve nöbete sebebiyet verdiği anlaşıldı. Bu kanamanın sebebi bulunamadı bebeğime bir sürü test yaptılar küvözde yatarken. Çok zor günlerdi şimdi 1 buçuk aylık oldu ama hala çok korkuyorum bir daha olacak diye var mı böyle bir şey yaşayan merak ettim.